Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

ВИВЧЕННЯ ОСНОВ ПАРАМЕТРИЧНОЇ АНІМАЦІЇ

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2014
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Дизайн

Частина тексту файла

Міністерство освіти та науки України Івано-Франківський національний університет нафти і газу Кафедра комп’ютерних систем та мереж Лабораторна робота №6 Тема: ВИВЧЕННЯ ОСНОВ ПАРАМЕТРИЧНОЇ АНІМАЦІЇ Мета: Створити презентаційну анімацію логотипа. Хід виконання роботи: Видаляю куб і додайте замість нього текст. Повертаю його на 90 градусів по осі X. Перейдіть в режим редагування і змініть стандартний напис на слово Riot. Перейдіть на вкладку тексту і надайте напису глибину: / Дублюю даний текст (Shift + D). У вікні Outliner приховую з уваги перший текст і змінюю другий на Games. / Після цього розташовую камеру перед написами і вирівняйте обидві по центру: / Для обох написів встановлюю ключові кадри LocRot. Приховую напис Games. Виділяю напис Riot, переходжу на 40-й кадр і встановлюю ключовий кадр Переходжу на 1-й кадр, повертаю напис по осях Z і Y на 175 градусів: (R | Z | 175 | Enter), (R | Y | 175 | Enter) і опускаю вниз по осі Z, щоб приховати з уваги камери. Після встановлюю ключовий кадр. З 40-го по 80-й кадри напис повинен знаходиться в центрі. Перейджу на 80-й кадр і встановлюю для нього ключовою кадр. Переходжу на 120-й кадр, повертаю напис по осі Z (R | Z | 175 | Enter), потім зміщую її в центр і опустіть знову вниз, щоб приховати з уваги камери і встановіть ключовий кадр. / Тепер анімую друге слово. Повертаю її відображення (Alt + H), а перше приховую (H). Переходжу на 120-й кадр і встановлюю ключовий кадр. Переходжу на 80-й кадр. Повертаю напис по осі Z (R | Z | 175 | Enter). Зміщую напис по центру і піднімаю вгору, щоб приховати з уваги камери і потім встановлюю ключовий кадр. Переходжу на 1-й кадр і встановлюю ключовий кадр. / Не знімаючи виділення з напису Riot переходжу на вкладку матеріалів і створюю простий матеріал. Потім такий же, але іншого кольору для другої написи: // Відкриваю вікно Node Editor і налаштовуюю невелику в'язку нодів. Перебуваючи на першому кадрі встановлюю значення Angel Offset рівним 1 і натискаю I навівши курсор на нього і потім значення 160 на сто шести десятий кадрі і знову I. Результати виконання роботи: // // / / / / / / // // / / Висновок: На даній лабораторній роботі я навчилась створювати презентаційну анімацію за допомогою Blender.
Антиботан аватар за замовчуванням

22.11.2014 22:11

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини